söndag 29 mars 2015

Hej våren!



Hej!

Nu är det vår igen! Så härligt! På sportlovet flyttade vi om hemma och jag fick större yta för min kreativitet. Under hösten har mitt sypyssel gått på sparlåga, dels för att jag behövde vila och dels för det har varit så trångt i vårt tv/syrum. Men på sportlovet tog jag tag i det hela och möblerade om!

Följ mig frualderblad på Facebook eller instagram. Om du vill se vad jag har till salu kan du ta en titt på frualderbladdesign.blogspot.com eller höra av dig till frualderblad@hotmail.com.

Så här fint blev vårt nya sovrum. Litet och mysigt!


Ett fint tyg jag fått Emma blev till gardiner och kuddar!
Pimpade badrummet där nere med nya handdukar från Åhléns och satte dekorplast över de gula kakelbitarna.

I ett blandat kaos mår min kreativitet som bäst!

Emrik bakade bröd och var med och sålde på Retro Markand i Folkets Hus!


Retro Marknad i Folkets Hus. Näsa gång är 12 april. Får se om jag är med då?


En tygkasse till Johanna.

Tyginköp!

Fick detta fina tyg av Maria! Tack!

Christians börs var väl sliten och behövde en ny!


Tomatodling! Följ Emriks tomater på Facebook!


Min kollega har blivit pappa igen och här är en filt jag sydde till den lilla gossen!

Mobilfodral!

Necessär och börs!

Lilleman har haft vattkoppor. Flera dagar kunde vi äta lunch och mellis ute i solen.


Ett nytt tyg!

Börsar!

Robert ville ha ett nytt grönt sadelskydd!

Sedan jag fick mitt nya syrum har jag sytt massor av snygga sadelskydd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar